pondělí 26. července 2021

Top 30 anime

Ve starém blogu jsem měla top 10 a 20 anime, v tomto seznamu budou zachována a jak již z název napovídá, tak bude obohacen o další přírůstky. Anime jsou seřazena abecedně. 

1) Akame ga Kill!

2) Angel Beats!

3) Another

4) Ansatsu Kyoushitsu - obě řady

5) Ao no Exorcist + Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou - hen

6) Black Lagoon + Black Lagoon: The Second Barrage + Black Lagoon: Roberta´s Blood Trail

7) Boku no Hero Academia - všechny řady, pátou mám rozkoukanou

8) Clannad + Clannad After Story

9) Deadman Wonderland

10) Death Note

11) Elfen Lied

12) Fate/ Zero - obě řady

13) Hellsing + Hellsing Ultimate 

14) High School DxD - všechny dosud vydané řady, nyní jsou čtyři, akorát v poslední řadě jsem si nezvykla na změnu kresby a příběh byl trošku slabší, ale tuhle sérii mám ráda

15) Honzuki no Gekokujou: Shisho ni Naru Tame ni wa Shudan wo Erandeiraremasen - obě řady

16) Kamisama Hajimemashita - obě řady

17) Kuroshitsuji - nejvíc se mi líbila první řada

18) Love Stage!!

19) Mirai Nikki

20) No Game No Life

21) Noragami + Noragami Aragoto

22) One Punch Man - obě řady

23) Re: Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu - obě řady

24) Shigatsu wa Kimi no Uso

25) Shingeki no Kyojin - všechny řady

26) Shokugeki no Soma - všechny řady

27) Sword Art Online - nejvíc se mi líbila první polovina 1. řady

28) Tokyo Ghoul - 1. a 2. řada

29) Violet Evergarden

30) Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!



4 komentáře:

  1. Ráda bych se k seznamu nějak více vyjádřila, ale (bohužel) mé srdce k anime žánru zrovna moc netíhne.. Akorát bych se někdy chtěla podívat na Death Note (filmová zpracování mě velmi bavila). :) Pokud můžeš porovnat, stojí to za to? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě Death Note v anime zpracování je jedno z nejlepších, které jsem viděla. Propracované postavy, napínavý a strhující děj. Myšlenkové pochody a vysvětlování postupů, jak toho či onoho postava dosáhla jsou zajímavá. Tohle anime se dá sehnat i s českým dabingem. Celkové hodnocení anime 10/10.
      Jinak jsem viděla dvojdílný film z roku 2006 a myslím, že tvůrci se s tím popasovali dobře. Je zde několik změn, které se v anime třeba nestaly, ale stále to dává smysl a i konec se liší. Chápu, že se vydali cestou zkrácení a vynechání několika postav, ale výsledek není špatný. Celkové hodnocení filmu (doramy) 8/10.
      A pak jsem učinila pokus se podívat na adaptaci od Netflixu, která je hrozná. Jediné, co z původního Death notu zůstalo byla podobná jména, sem tam nějaká poupravená scéna a to je tak pomalu vše. Třeba hlavní postava Light, tak s původním Lightem Yagamim má společné jen křestní jméno a to, že je vlastníkem zápisníku, jinak s tou postavou nemá už nic společného, je to úplně jiná osobnost, takže to zmršili. Moje celkové hodnocení by bylo někde mezi odpadem a kdybych byla hooodně hodná, tak maximálně 2/10, víc si tenhle film nezaslouží, jelikož je to urážka předlohy.

      Vymazat
    2. Děkuji, že sis udělala čas mi napsat recenzi a na blogu se mi připomněla. <3 Máš pravdu, že filmová verze z roku 2006 je mnohem lépe udělaná jak ta od Netflixu. Neflix to měl hezčí snad jen na pohled, ale co se týče vyprávění, tak to rozhodně nevyhrál. :)
      Anime verzi si tedy červeně zakroužkuji a těším se, až se do toho pustím!

      Vymazat
    3. Doufám, že se ti anime bude líbit. :)

      Vymazat