čtvrtek 18. listopadu 2021

Sociální sítě

Někteří lidi na sociálních sítích tráví každý den několik hodin a pravděpodobně si už bez nich nedokážou představit život. Jiní se jim úspěšně vyhýbají. 

Já osobně nemám Twitter, Instagram a ani jiné sociální sítě. Mám jedině facebook, na který už ani moc nechodím a většinou tam ani nepřidávám žádné příspěvky, maximálně  jednou za čas nějaký obrázek, video. Nesdílím, tam svoje názory a pocity, což má pár důvodů. Víc jsem se uzavřela, nedávám o sobě tolik vědět (v poslední době prakticky vůbec). Myslím, že je možné, že některé mé příspěvky by byly mazány nebo bych pravděpodobně dostala ban. A pak je tu ještě jedna věc, nepotřebuju ztrácet čas tím, že bych se měla s některýma lidma dohadovat. Každý může mít jiný názor a cpát někomu, že ten jeho názor je jediný pravý mě dokáže pěkně nasr*t. 

Když facebook začínal, tak jsem tam bývala často. Hrála jsem různé hry (proč jenom zrušili Pet Society? 😔), vyplňovala kvízy, blbla s Buddy poke (to už myslím, taky už na fb nenajdete), přidávala převážně fotky sebe, psala různé statusy, připojovala se do různých skupin a stránek - což nyní z toho už nedělám nic nebo úplně minimálně. 

Nejvíc jsem byla na fb aktivní asi během střední školy a před příchodem této sociální sítě jsem chodila na lide.cz (již neexistující stránka), kde bylo mnoho chatovacích místností a bylo fajn, že si člověk mohl založit vlastní a mít tam pak jen určitý okruh lidí. Dále na kecání s kamarády bylo icq, qip nebo skype, což všechno už propadlo do zapomnění, když nastoupily sociální sítě. 

Docela často jsem ještě fb chodila během vysoké školy, avšak s nástupem do zaměstnání frekvence návštěvnosti upadala. Popravdě mě to tam nyní nějak netáhne. Sem tam si tam pokecám s pár lidma nebo pořeším, co je třeba. Nemám již potřebu, navštěvovat facebook každý den a trávit na něm několik hodin. 

A jak to máte se sociálníma sítěma vy?


6 komentářů:

  1. Já to mám stejně, od té doby, co na fb zrušili spousty her a pořád ho vylepšují, jsem tam přestala chodit. A druhý důvod mám stejný, nepotřebuji se někde předvádět s fotkami, názory. Ale fb sleduji kvůli skupince kamínků. Lidé jsem také využívala, ale ke konci jsme měla stejný pocit jako nyní z fb.
    Mám pocit, že sociální sítě začaly ovládat velké množství lidí a s lockdowny se tento tredn jenom posiluje, což mě trochu děsí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ten stejný pocit, že mnoho lidí je až moc někdy až nezdravě ovlivňováno sociálními sítěmi.

      Vymazat
  2. Řekla bych, že i tady je jako u všeho důležitá míra ...

    OdpovědětVymazat
  3. To, že zrušili Pet society, byla v podstatě zrada. Do dneška se mi stýská. Zkrátka nezbývalo nic jiného, než si hledat jiné hry, no. Příspěvky na Facebook také moc nezveřejňuji. Čas od času něco okomentuju. Jinak nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se tu našel další fanoušek Pet society. :)

      Vymazat