pátek 12. února 2021

Názor na Valentýna

 Svátek sv. Valentýna 14.2., obyčejný den, na němž obchodníci vesele vydělávají. Nabízí mnoho "originálního" zboží na "svátek zamilovaných", který je přitázlej z USA. 

Já tento svátek hluboce ignoruju (nejsem nezadaná, takže tohle není ten důvod). Mám prostě názor, že láska by se měla slavit každý den a nikoliv jen určitý den v roce.

Ještě bych chtěla podotknout, že v České republice už jeden den spojený s láskou existuje. Jedná se o 1. květen. Já vím, svátek práce, ale přeci první máj byl lásky. Sice ani tenhle den neřeším, jen jsem chtěla na tuhle variantu poukázat. 

Takže, to je pro dnešek vše. A jaký názor na tento "svátek" máte vy? :)




3 komentáře:

  1. Skvělý obrázek, fakt tematický :D
    Můj názor je, že asi není špatný ten svátek, ale hodně mi vadí takové to nákupní šílenství kolem. Vlezeš do obchodu a všude růžová, srdíčka, čokoládičky, blééé.
    Ale 1. máj svátek práce/láska je v tom asi trochu podobný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nákupní šílenství je hnus, mě pak přijde, že ten svátek tady tím trochu ztrácí hodnotu.

      Vymazat