čtvrtek 1. dubna 2021

Myanimelist

Na https://myanimelist.net/ jsem nyní dosáhla k číslu 200 zhlédnutých anime sérií, filmů, ovíček a speciálů. Poslední zhlédnuté anime jest Shingeki no Kyojin: The Final Season. Pro mě velká srdcovka, nad níž bych se mohla rozplývat klidně i hodinu. A nyní jako mnozí budu vyhlížet druhou část tohoto úžasného anime (na kterou si samozřejmě nějakou dobu počkáme) a též na další díl mangy v češtině. Možná se dokopu k recenzi nebo si aspoň vyleju srdéčko, jak tohle anime zbožňuju. 😀

V brzké době mám v plánu (což může klidně znamenat i půl roku 😀) sestavit moje top 30 anime. 

Další anime čekají na zhlédnutí. Jak kolikrát říkám: "Tolik anime a tak málo času."

To je prozatím vše. Loučím se. Sayonara!


2 komentáře:

  1. Wow, to je super číslo x) Na top 30 jsem zvědavá a ráda se nechám inspirovat. Mě teď docela pohltila Střecha smrti - doporučuji, až nebude na co koukat. I když je to dost drsné. Tolik anime a tak málo času - pod to se plně podepisuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda si pak přečtu, které anime z mé top 30 tě zaujalo. :) To zní zajímavě, děkuju za typ. Drsné anime mi nijak nevadí. Jediné, co bylo pro mě už fakt silné kafe, tak Higurashi no Naku Koro ni. Jinak popravdě nevím, na které anime se kouknout dřív. :D

    OdpovědětVymazat