čtvrtek 29. dubna 2021

Cradle Of Filth - No Time To Cry

8 komentářů:

  1. Prosím změn si adresy na moje blogy. Měnila jsem je. ❤

    OdpovědětVymazat
  2. To je hudba dle mého gusta. Ale musím říct, že teď poslouchám hodně Legion of the Damned.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, Cradle of Filth. To byla kapela mého dospívání :-D Dneska mi to již bohužel nic neříká, ale není špatné si je čas od času pustit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, člověk se neustále mění. A je fajn, že jsi je úplně nezavrhla a sem tam si je pustíš. :) Mě třeba nesedí moc poslední dvě alba Slipknot, ale nezanevřela jsem na ně a poslouchám od nich starší věci.

      Vymazat
    2. Mám to stejně. Slipknot mě bavili po All Hope Is Gone album a pak to pro mně bohužel přestalo být zajímavé. Je to tak, že prostě se hudební vkus časem vyvíjí a mění :-)

      Vymazat